SKREVET: 20.06.2012 / KLOKKEN: 19:47

Salget e fullt igang, å herlig e det å se det forsvinne. Vi fikk vår første høstvare her om dagen! Når sola snur komme høstvarene. Jobbe full uke altså med lørdag, men etter det blir det reker å vin (!) på lørdag. Blir sikkert båt og senere på kvelden.

Har fri imårå så då håbe eg på supert vær så eg kan laxann i sola. Bestilte Fjellparkbillett igår, glede meg masse, og utrolig mange overraskende likanes bra band som komme!!

Husk at dere kan følge med på Twitter Caroline Rusdal, og på INSTAGRAM Anna Rusdal. Di er jo linket sammen så dåkk får mer utav å følge med der i travle dager, festivaler og småglimt fra deilige øyenblikk.

Ha ein fine onsdag pple!

SKREVET: 18.06.2012 / KLOKKEN: 20:36

Alt e dekka på....

Og di siste forberedelsene gjøres til kostyme, måtte lime fjær på ett langt tøystykke for å lage fjær"krona"- det gikk overraskende bra!

Skjørtet blei for stort når eg hadde tatt på meg alt, så eg måtte sy det... selv.... bak ryggen.

Ettekvert begynte folk å komme, nogen i bedre humør enn andre!

Og på slutten av kvelden kom og Justin Bieber innom!

Alt i alt ein velykke etter-bursdag! Gode venner og minner!
Glede meg til neste tema fest!

SKREVET: 16.06.2012 / KLOKKEN: 17:52

Da e det igang!Høvdinga e klar! Blei sinnsykt fornøyd med alt! Å jakka fra Jenny Skavlan passa perfekt. Blir kombinert med svarte docter martens!

fine lørdag, kos dåkk!!
love

SKREVET: 24.04.2012 / KLOKKEN: 22:51

Cubus takker alle våre kunder for å ha gitt oss mulighet å åpne butikk nr.300. I den anledningen feirer Cubus med 30% på hele butikken inkl kosmetikk i 3 dager denne uka.Torsdag, Fredag og Lørdag!! En unik sjangse å handle vårens og sommervarer som allerede har kommet til 30%avslag. Spre og send dette/denne videre:) Big Smile fra Cubus jentene Fra flekkefjord:)

Og nå får dere se noge det vi gjorde i Cuba. Musikkvideo!!:D Den komme på tv denne uka har ikje sett den enda glede meg veldig!!

Flott dag idag forresten!! Elske jobben!

SKREVET: 20.02.2012 / KLOKKEN: 19:12

Klaaaaar!!!!

Love

SKREVET: 03.01.2012 / KLOKKEN: 11:11

Fri tirsdag e deilig! Mens det regne ute! Ligge fortsatt i senga å sjerleiken har visst sneket seg ut,einaste eg huske e kyss på kinnet, for å kjøpe inn frokost! Eg elske noge som hette skolekjeks- ihvertfall di i byen her! Så nå blir det å stå opp - sette på den nye serien once upon a time som e døds gøy å spise skolekjeks!

12 dager til så reise eg te Cuba med hele 450 personer. Alle buitkksjefene i flere land, regionssjefer, regions dekoratører og hele hoved
Kontoret!! Skam glede meg! Einaste dårlig nyhet e at hu som pleie å vokse meg har slutta! Å tydeligvis e det ingen andre her som gjør det! Eg må jo pendle då frem å tilbake hver mnd til stvg- arg!

Voks eller ikkje- ha ein regnfull dag- takk for at dåkk lese bloggen min.

Love.

SKREVET: 19.06.2011 / KLOKKEN: 18:26

HERLIG KVELD IGÅR.
sommer, paraply drinker-farlig gode, god stemning og awsome folk!
Neste gang blir komme grillen og med;)

Djennizzz diska opp med kos, fruktfat, musikk og "fotograf" lol.

Eg hadde planlagt antrekket i forveien, men kjolen min blei låst inne på hytta, så det blei nødløsning.

Ha ein fab søndag,
take away pizza på meg mens sjerleiken e på Band-øving.

lovelovelovelove-L.O.V.E.

SKREVET: 24.02.2011 / KLOKKEN: 23:32

Whitney Port (!)

(Så info på herrlige Camillaphil.no)

Men Whitney Port blir den nye gjestedesigneren for Bik Bok. Arbeidet med kolleksjonen er allerede påbegynt og kolleksjonen slippes i oktober 2011.

- Jeg kan bekrefte at Bik Bok har et designsamarbeid med Whitney Port. Whitney Port har designet en egen kolleksjon for Bik Bok som kommer til å slippes høsten 2011. Jeg kan også fortelle at Whitney kommer til å besøke både Oslo og Stockholm i forbindelse med lanseringen av kolleksjonen, sier Martin Lien, markedsdirektør i Bik Bok i en pressemelding.

Fikk heilt bakoversveis! SÅ JÆVLI AWSOME!!!!!!! Glede meeeg!

SKREVET: 28.01.2011 / KLOKKEN: 20:51

DAGEN IDAG BEGYNTE 07.00.
Butikken e igjen fylt opp med salg, men samtidig presset sammen så nyheter komme fram.
Herre har hele 4 vegger med freshe nyheter, chinos, kule t-skjorter med striper og kule hoods,

over: fikk ned alle t-skjorter som var på salg på stativ, så eg kunne få ut alle nyhet t-skjorter på lager.

baby (mohini) får sin nyhets vegg imårå, med herrlig snekkerbukser, kjole og jakke i denim,
barn jente (twinkle og Aishi) kommer det masse basic ut imårå, klør i fingrene mine allerede nå!!
Dame har masse masse basic på salg å vi har mer, så kom innom å sikre deg basic plagg i fleng!

Accessories har blitt satt ned til kun 29kroner folkens!

Gleder meg te imårå, avskjed-p a r t e y, turen til Oslo går om 3dager, new york
5 D A G E R.........

SKREVET: 03.12.2010 / KLOKKEN: 05:40

DÅ VA HEILE FERIEN OPPDATERT OG MED BILDER.. Enjoy.
1 DESEMBER/DAG 1

Me ankom rundt 11 paa kvelden, daa hadde me reist i 13timer. ca2t amsterdam-9t cuba-2t med buss, men bussen va jo 2timer forsinket! Nogen sto igjen i tollen, aa saa klart vaares flaks at me va i den siste bussen, hehe!

Vaaknet opp idag til varmt, men overskyet, kom litt sol innimellom, saa bikinien kom paa etterkvert, saa la me oss ved bassenget. Omraadet her e SINNSYKT stort! Di har egne smaa shuttle biler som flyr rundt her, ekstra skummelt paa kvelden, di kjore jo uden lys! Me va og nedom havet idag. Heilt gront hav aa ihvertfall 25g i havet!! ihvertfall! varmere der enn paa land! Men me fikk ikkje lov a bade der idag pga vinden, stoore bolger! Idag har eg egentlig sovt paa ettermiddagen, turen igaar slo til for fullt, va bare heilt slaatt ut!

Maten paa selve buffeen va normal, men saa har di andre restauranter lenger nede paa omradet som man maa reservere, saa der sga me spisa imaaraa. Di Cubanske rytmene omringer oss heile tiden, saerlig etter idag etter ett show vi saa, bandet som spilte hadde saa digg rytmer.. Daah, me e jo i sjolvaste CUBA! Saa imorgo vil eg ha dance lesson, haabe min kjaere og vil:D Vaeret disse dagene har vert overskyet, men imaaraa e det meldt STORE SOL! Daa e det taning paa hoyt plan!! Overskyet 3forste dagene neste uka! Arg! lige det ikkje! Neste uke staar baade tur til sigarfabrikk og overnatting ink. show i verdens beste hovedstad, havana, det seie di ihvertfall her:) Me sga og paa tur i katamaran der tur til ein oy og bading med delfiner ingaar.

Haabe ellars dakk har det bra der hjemme, tenke egentlig ikkje saa moye pa dakk aa deres minus grader, hehe, men kos daakk der hjemme, for se kati neste oppdatering blir. Tenke paa daakk!

varme sjerleik. love lovelovelovelovelovelovelovelove....

4DESEMBER/DAG 4.

Dag 2 var det overskyet, mens dag 3 var det straalende solskinn aa me va paa stranda aa solte oss paa hoyt plan!

Dagen idag, lordag, begynte dagen kl 06.30, daa klarte me ikkje aa sove lenger. Me vaakne egentlig opp 4 kver natt! Tror det har noge me at me har stilt klokka tilbake 6timer, saa me fole me har 6ekstra timer kver dag:) det e jo greit! Kl 08.40 blei me plukka opp av ein buss som tok oss me te marinaen, der katamaraner sto paa rad og rekke! Flere hundre mennesker skulle paa tur akkurat denne dagen, pga denne turen hadde vert avlyst 2dager naa pga vind og bolger saa me haapte virkelig paa godt vaer! Turen gikk ut mot horisonten og ca 1t ut, stoppet vi for aa snorkle, noge K hadde gleda seg te, men det va skuffende, for det va ingenting aa se!! Saa det blei 50 turister som snorkla rundt aa sag paa havbunnen!!! 1time videre kom vi til ett delfin reservat, midt paa havet! Vi ble delt i 2 grupper, meg aa K ville paa to forskjellige grupper for daa kunne me ta bilder av kverandre, hehe:) Den delfinen vi motte het Nemo, aa vi fikk alle klappet og kyssa. Nogen fikk tungekyss:D Det heile avslutta me store store hopp og klapping fra Nemo.
Etter det gikk baaten til oya Cayo Blanco, det var ett paradis! Her fikk vi hummer og 1t paa den kritthvite stranda. Vi var hjemme kl 5.

Senere paa dagen hadde vi reservert bord paa den italienske restauranten. Man maa reservere alt nar det kommer til restaurantene. Forett = tobakk suppe!!! den e det verste eg har smakt. Hovedrett= safe, bolognese og tiriamasu=ok.
Saa tok me egentlig bare ein tidlig kveld.

DESEMBER 5/DAG 5.

Vaaknet opp til litt graa skyer, men resten av dagen har det vert stralande solevaar! Vi har og bestilt tur til Havana inkl overnatting paa tirsdag, glede oss!!

Stay tuned for flere oppdateringer, som kommer paa dette samme innnlegget!! gidde ikje laga 16 forskjellige innlegg hvis dakk forstaar:) Ha ein fine dag! Store knib ss:)

Btw, vi fikk delfin bildet idag, STOLT!!!

DESEMBER 6/ DAG 6

Ville bare poppe innom aa sei at imaaraa sga me paa tur til Havana, der overnatting og tropicana show venter! Tror det kommer til aa bli KNALL!:D HA EIN STRAALANDE KALD MANDAG FOLKENS:D

DESEMBER 7 og 8/DAG 7 og 8

Dagen idag begynte  kl 8 der vi ble plukka opp med bussen, Det tok 2 timer før va var inne i Habana(Havana) der me fekk ein rund tur av guiden som var me oss, som forklarte hva di forskjellige bygningene var. Vi fikk gå 2timer rundt selv, men min meining, så fant me nesten ingenting, me hadde litt angst for å gå oss bort i gatene:) Men fant Ringen som er avbildet litt lenger nede.
På denne dobbelt turen, der både tropicana showet å Pinar del rio var me, var vi så heldige å få bli sluppet inn på den største sigar fabrikken i Cuba. Veldig gøy å se hvordan ein sigar blei til fra bare blader... Etter det kjøpte vi sigarer, aka julegaver:)
På veien mot hotellet vi skulle være på for ein natt, stoppet vi på ein kjempe koselig plass, der di hadde pynta til jul å alt, å god mad!!

Når me ankom hotellet fikk vi 3timer for oss selv før me måtte møte opp for å ta bussen til Tropicana showet. etter litt lett mat og kledd oss opp for ein helaften i finstasen, meg i Jenny Skavlan kjole, kjørte vi bort til der det var, heldigvis bare 10min fra hotellet. Showet i seg sjøl va fantastisk, amazing mennesker som hoppa rundt over alt, amazing dansere og kostymer!! Men det va kaaanskje litt lang trukket. Men absolut vert turen hvis man er i Havana.

Dagen etterpå begynte kl 8. 3timer me buss mot pinar del rio, stoppet vi på ein lokal gård. Her begynner sigar eventyret:) Fikk kjøpt 10 lokale homemade sigarer for 10 pesos, det e 70norske kroner det:D Gården hadde og masse annet gøy:D masse masse dyr, inkl veerdens søødaste liten gris! Han hadde og sitt eget kakao tre i hagen, kor praktisk :D. Etter besøket her gjekk turen videre til ein plass i Pinar del rio, der me skulle utforske og gå igjennom ein hule. Selve hula va egentlig ingenting men maden som me fikk på den andre siden på restauranten der imot, hehe, DEN va gode den! Masse deilig grønnsaker i ris og smakfull kylling! Under middagen la eg merke te ein stoore okse litt bortpå engen, så når mannen som eide oksa kom litt nærmere tog nysgjerrigheten min meg me bort, der eg viste me kroppsspråk om eg kunne klappa den, istedenfor endte eg opp på ryggen til oksa:D Å Sjerleiken knipsa maasse bilder, eg va jo døds stolt!! :D

ovenfor: sigar frø, 50.000 frø hadde han der!

OVENFOR: Kaffe bønner.

Turen gjekk sakte men seint hjem, 4-5timer tok fra Pinar del rio til Varadero. Men me konkluderte at selv om turen va litt lang, va det såå verdt pengene, altså 1100kr:)

DESEMBER 9/DAG 9

Sløve dag me sol, kortstokk og meksikansk aften.

DESEMBER 10/DAG 10

OUT DRINKING-LEAVE A MESSAGE

DESEMBER 11/DAG 11

Første ORDET som kan beskrive denne dagen?

HUNGOVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eg hadde ikkje lyst å gå ud å drikke meg ufin denna ferien, for eg vil ikkje gå rundt å ver klein på ett så fint paradis som dette, altså ikje misforstå, me drakk kver dag, men ikkje sånn dridas-full. Å akkurat denna fredagen va eg absolut ikkje i form for å gå ud, men K fekk meg me:) For å spole fram te det gøyeste, slutten på kvelden, kl 4-5, skilte vi lag, eg skulle til rommet å han skulle til buffeèn for å spise natt mat. Han endte opp ennå mer dridas på rommet, å kastet opp i heile sengen mens han la over meg........ ja......................... hehe, SÅNN går det når man begynne å drikke ren vodka med ein full russer!! Men han va ihvertfall ikkje så dårlig dagen derpå, det va derimot eg... Å tror du ikkje at lørdagen var den fineste dagen til nå? hehe, såå typisk! Me krålte oss ned til stranden der me va resten av dagen. På ett tidspunkt måtte eg LØPE  til nærmeste skjulte hjørne på stranda å kaste opp. Dagen gikk superb etter det:)
Ridetur på strandaa og amazing mat på Japansk restaurant på kvelden.

DESEMBER 13/DAG 13

Vi skulle egentlig på denne turen på lørdagen, men me fikk ikkje tid og på søndag va det fullt, så det blei mandag.
Me måtte opp seriøst for fuglene fiser, kl 05!! Flyet våret til Øya Cayo Largo gikk kl 08.00. Øya ligger i Carribean. Heilt grønt hav, knall fint å dagen begynte me sol. Me va glade og fornøyde når me gjekk ombord katamaranen for å oppleve utflukten våres. Første stopp va ein stein øy me masse iguaner som farta rundt der, videre stoppet vi me ein annen øy der me skulle gå i land, di som ville då. Eg va så utrolig kald pga vinden, så det frista ikkje å svømme over til øya. Men K gjorde det. Det va så hvit sand at selv når det blei overskyet lyyste øya opp! K fant skjell te meg der:)

Ombord fekk me servert hummer mot 70kr, det va godt, men me visste ikkje heilt kossen me skulle spise den, alle di andre va så rutinerte, alle russerne! Serr, det va kun russere på båtten! Glemte å si det. Det var akkurat som om meg å K var aleine, pga ingen kunne engelsk å ingen va særlig mottaklige heller.

Så ble vi sluppet av på ein kjempe fine paradis øy, der me spiste og fikk fritid  på 5timer. Hadde det bare vert fint vær, hadde det vert verdens beste tur, MEN det va ikkje fint vær, istedenfor å få den magiske dagen i sola på stranda, satt vi alle under atk, forkledd i håndkler og vanlige klær for å få varmen! Døds kaldt va det, å vinden gjor det dobbelt så verre! Turen hjem va lengsel til hotell rommet, varm dusj, sokker og klær!! Me våkna begge opp forkjøla!!

over: overraska at flyet e så lide, å at kaptein? en delte ut drops.

over: Stor skjell me fant på Iguana øya, eg ville ta det me hjem, men fekk
ikkje lov av K!
Under_ Hummer som blir forberedt mens alle er på den hvite øya.

over: det blåste veldig på den siste øya, prøøvde å dempe det litt!

Under: Sliten etter lang tur, å kvelden endte kort.

15 DESEMBER/ siste dag.

Våknet opp til blå himmel!

For første gang i ferien va det blå himmel når me sto opp kl 7! Typisk den dagen vi skulle reise:) Ev va ganske gira på å komma meg opp for å få mest mulig sol, så eg spratt ud av senga rett etter 7, me spiste frokost så solte me oss alt me kunne før bussen kom kl 13.15 Turen gikk videre der ifrå til flyplassen, 9timer på hovedflyet, 3timer opphold i Amsterdam, syykt store flyplass!! Så va me hjemme i Stvg halv 4 igår, torsdag.

over: "mamma, far og mor" som me traff på turen!

Syntes turen va kjempe deilig selv om me ikkje fekk sol kver dag, me hadde godt av denne turen så nå har me opplevd Cuba og. Tror ikkje eg vil tilbake.

Har du nogen personlige erfaringer me Cuba?

SKREVET: 01.12.2010 / KLOKKEN: 00:04

På denne tiden imårå e eg på sjølvaste CUBA!! Varme og sol, glede meg te å se kossen det e der! Håbe det e syyykt varmt!!
Men eg måå legga meg, tidlig opp kl halv 7, blir ikkje blogging då kan eg sei me ein gang! hehe... Men håbe dere som lese fast har tålmodighet med meg å vente spent på innleggene mine som kanskje blir annenkver dag nå i ferien <3 Blir kjempe glad for kver dag som går kor mange av dåkk som e innom!

Stay tuuuuned...........

Loveeeeeeeeeeeee.

SKREVET: 30.11.2010 / KLOKKEN: 11:17

Helga som var, samlet heile regionen seg for å ha julebord. Me fikk skrøyt ett par ganger fordi me hadde kjørt 2timer for å komme dit. Stedet var Mississippi, Hovedrett og dessert sto på menyen.

Ovenfor: kjøtt på pinne med sterk god ris på siden. Personlig har eg smakt bedre kjøtt, det va så seigt, både å skjære å tygge at eg måtte spytte det ud diskret i servietten ett par ganger!! Men risen va knall!
nedenfor: Creme Brule (ingen aning på hvordan du stave det!! ) me sitron is ved siden av, å litt kjeks:) Eg elska alt! Nam, får nesten vann i munnen når eg tenke meg om! Men tror di fleste ikkje likte isen, for den va egentlig for sur, men det funka for meg!:)

Antrekket mitt for kvelden, va ein vintage kjole som kommer fra USA. Kjøpte den for 50kr på amerika kofferten som e lagt ned nå. e utrolig fornøyd med den! Den va litt lengre, ned te knærne, men farmor sydde den opp, og med Pistol bootsene, "pels" kåpen fra ifjor Bikbok og vintage naglebelte, va det ett antrekk ingen andre hadde der.

Sentrum Kr.sand var kjempe julekoselig!! Vi endte opp på plassen kick,
sammen me regions-sjefen som står bak oss!:) Kvelden endte i min egen seng! Kim-Andre som tok bilde, drikker ikje, så han kjørte den 2timers lange turen hjem igjen, med Celine Dion på høyt plan!

Håbe folk og hadde ein bra julebord feiring, tror mange hadde den i helga?

SKREVET: 01.11.2010 / KLOKKEN: 22:13

Antrekket bestod av, parykk fra Birkemo, DIY (do it yourself) Topp og Paljett BH,
Highwaist svart shorts bikok, seler/Sjerasten, og solbriller bikbok.

Lady gaga får seg sjerleik!!!

HÅBE DÅKK OG HADDE EIN KULE Å KONGE HALLOWEEN?! :D
glede meg te neste gang!

STOR SJERLEIK

BTW om 29dager reise eg te cuba i 16 dager for å pleia sjerleiken å brunfargen, svømma med delfiner, snorkla å dykka med THE LOVEa!! OG om 89 dager flytte eg te NEW YORK!! Shit nå begynne det å skeia ud i svingene!

SKREVET: 16.10.2010 / KLOKKEN: 23:25

NESTE UKE, ONSDAG 20.10. KUN DENNE DAGEN e det 30% på heile butikken! Herre, Dame, Barn, vesker, luer, skjerf, ullundertøy, sokker alt av di fine smykkene me har fått inn!! ALT! UDENOM kosmetikken, den e det 20% på!! :D

Håbe virkelig eg ser deg der! du som kan å bor i nærheten, dåkk som bor i oslo sga få slippe å komme hit;)
Glede meg! Me har virkelig fått inn masse fint, å utrolig deilig at sminke veggene og blir fylt opp framover nå!!

SÅ KOM KOM KOM KOM KOM KOM KOM KOM KOM KOM KOM KOM KOM....

KUN 1 DAG... KUN ONSDAG, IKKJE TORSDAG..... ONSDAG....
Me glede oss te å se deg å andre kjente, BIG SMILE!!

SKREVET: 15.06.2010 / KLOKKEN: 23:02

Vel.. helgå begynte med ett vors hos ein venninna, å eg måtte ta bilde av detta.. midt i bogstadveien hadde di rigga opp stor skjerm  og øl telt for fotball freakså nå som VM har begynt, å då tenkte eg på ein herrlige ein som sikkart hadde elska å vert der!

Vors på bydøy på skoj!
Å nedenfor ser du kossen min form va på byen!
nei........... eg tror she det gjekk så himmla bra!

KOSEMOSE DOBBEL OVERDOSE Å MIN SPOONINGS PARTNER, SILJE!
STORE APPLAUS, FOR AT HU PASSE PÅ LINEMOR HER!

DENNA KVELDEN GJEKK EG MED CHARLOTTE TORSTVEDT KJOLEN MIN, som eg begynte å angra på at eg hadde kjøpt, men når eg såg kor fine ann va på sånn udøve, elskte eg ann!!
Ikkje så bra antrekk bilde, uheldigvis, det fekk eg ikkje, pga tilstanden blei jo bare verre å verre. Ikkje sjarmerande!
Men overkill av accessories seff!!! Hallo! Always!

Dagen derpå endte på burger king, kl 8 på kvelden, lige før me endte opp på SATC2
(for di som e "retards" sex and the city 2)

ELSKE DU DI BARE IKKJE?? hahaha,
selv om eg døds av latter når samantha kom!! Å Miranda, hehe!

Dagen idag har vert stressfull å hatt litt møye tanker, ang leiligheter å gateway, pakking, penger, regninger....
Men alt løse seg... Det gjør det alltid:)

Å husk å sjekk ud dagens digge sang på bloggen her
Dask te alle mine søde lesare:)

SKREVET: 04.06.2010 / KLOKKEN: 23:20

E endelig her! tusen takk!<3 Har fått liiiiitt farge på skrotten idag!
Men som kanskje di fleste har fått med seg, å som mange bloggere skreiv om idag, OG bikbok sin hjemmeside, at bikbok, igår... Hadde 50% på heile suppå!! ALT! Å me va 9 FANTASTISKE jenter som holdt sjappå mens HEILE 1209 KUNDER VA INNOM!!! Altså, me pleie å ha ca det i UGÅ!! JA, DU KAN TENKA DEG!! <3
Å her komme litt bilder frå den kvelden igår:

(btw, haha skjeeeer med posingen i dørå??!?)

Krøllå e meg, ja, heilt riktig, sauen!! :) Kanskje du va kunden min?:)

MAT MAT MAT MAT<3

SÅNN SÅG FLER STATIV UD, RIBBA FOR KLÆR! I LOVE IT!!!
Håbe du fekk skaffa deg nogen klær frå salget? Det gjor eg:D
Å husk at sommer salget har begynt, masse frå sesongen som kom rett på 50%

NÅR då kvelden va øve, va det mørkt på Kolbotn:) Men deilig å gå ude nå<3

MED ein gang eg kom hjem frå jobb idag, av med klærne, på med bikinien, fram med balja med grønnsåpe å vann, Solstol... ahhhhhh.... deilig!!!!! Fekk skille!!:D eg blir bruuun!!!! endelig! Itte ett par timer på nakken grilla me:D For ett fantastisk liv<3

HA EI FINE HELG FOLKENS! DET SGA EG, om det blir i campingen hos
mamma, i båt, ellar i storhagen på kolbotn! LOVE OUT!

SKREVET: 29.05.2010 / KLOKKEN: 06:32

Ville forta meg inn å slenga ud ett innlegg! har egentlig vert vågen siden kl 4, sånn av å på:) Glede meg te å høra frå alle mine kjære idag<3 Å håbe den jækla solå komme fram!:)
Håbe du og får ein fine dag, eg sga feira å nyda mine 23år!:)

Kom hjem å nesten 100 notifications på facebook, herrlig å føla seg brydd om å elska!:D:D:D
Has ein fortreffelig lørdag å eurovision!!!:D:D

SKREVET: 27.05.2010 / KLOKKEN: 18:04

Tja.. Nok ein dag uden varer!.... Håbe streiken slutte snart, at di får ka enn di streike om. Bikbok stortingsgata og butikkene i Oslo sentrum (tror eg) har vare stopp:s Det holde på å løse seg, men eg savne å visa dåkk nye ting:) Elske å visa dåkk kor sinnsykt møye fint me har:D Å ka som blir mnds heldige, om ka som får bli med meg hjem! Men Poste med ein gang, dagen me får varer:) Nye friske sommervarer:) Så då vett dåkk det!

SKREVET: 17.05.2010 / KLOKKEN: 01:08

(OKAY!!!! Nå har dataen min sletta innlegget mitt 2GANGER!!!!!!!!!!!! Det klikke for meg!!!!! ) Då får eg skriva KORT då data!

Summary: får ikkkje låna bunaden te mamma iår, må ta nødløsning, jenny skavland kjole eg kjøpte på bikbok. Håbe på fint vær. alla har noge te felles at me feira Norge.Håbe alle får ein fine 17mai punktum!:)
(åå btw, daten ville visst ikkje legga ud bilder så seint, kanskje eg rekke det imårå tidlig mellom babering av legger å glatting av hår:)  Men stay tuned for bildene!)
Natta venner:) Peace`nLøøøøv

NTW IGJEN, sjekka akkurat profilen min på styleGALLERI, å eg hadde blitt utvalgt!:)
Eg blir veldig glad hvis du lige det du ser gi meg litt <3.

SKREVET: 23.04.2010 / KLOKKEN: 22:58

BE there, or be there and be broke!
EEEG sga jobba imårå i den "lille" bikboken med Katja sjef i spissen. Savne bogstadveien litt! Jobba der før, reeett ved siden av bikboken, på Volt. Så først blir det 10timer intens, rask, effektiv, MORSOM, gøy jobbing, så sga alle jentene ud å spisa ein plass på løkka visst nok, så visst ikkje eg e i koma ette jobb imårå, glede eg meg te å bli med:) Men å GÅ UD, deen må eg se ann itte jobb imårå!!
Har aldri hatt fri på markedsdagen, men ein gang sga eg det:) Heilt crazy tilbud å godsaker te sinnsykt billig peng!
TA DEG TUREN! :D

På lanseringen idag te Charlotte gikk eg med dette...

Digg kjole i 4farger 299,- og hette STELLAAAAA ;)
(btw, til alle sjefer å ansatte, bildet er tatt FØR åpningstid!! Ja du ser moppen der!)

Nå sga eg legga beina mine i grønnsåpe mens eg ser frustrerte... NEI!! Couger town, å spise Cheeeeeese doodles!! Mmmmm, Nam!! Endelig kan eg spisa det uden at nogen seie ÆSJ!! *kremt* Sååå e det natta for min del.
Btw denna fekk lov å ver med meg hjem idag:

Frå Never Denim Black Label bare 149,- Det va ikkje så møye  Mamma?